۶۸ تن سیمان احتکاری در شهرستان ری کشف شد
نوشته شده توسط : ادمین

۶۸ تن سیمان احتکاری در شهرستان ری کشف شد

شهرری - ایرنا - رییس اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: ۶۸ تن سیمان از انبار یک واحد صنفی در این شهرستان توسط بازرسان اتاق اصناف کشف شد.

 

لطف‌الله ستاره روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: گشت‌های مستمر از واحدهای صنفی و انبارها در سطح شهرستان ری ادامه دارد  که در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری از انبارها و واحدهای صنفی بازرسان این اداره به شناسایی میزان قابل توجهی سیمان موفق شدند.

وی اظهار داشت: این واحد صنفی در قسمت انبار و بدون مجوز و ثبت در سامانه انبارها به نگهداری ۶۸ تن سیمان اقدام کرده و در این روزها که با کاهش تولید سیمان مواجه هستیم از فروش و عرضه این محصول با هدف افزایش قیمت پرهیز کرده است.

مقالات دیگر: قالیشویی فرجام

روکش زیرکونیا

این مسئول افزود: با توجه به حضور کارشناس تعزیرات و تایید بر احتکار این انبار، برای این واحد پرونده تخلف تشکیل و جهت بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ستاره خاطرنشان کرد: نباید سودجویی‌ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخی افراد به افزایش قیمت دست زده و به نوعی از قوانین و مقررات مورد نظر عدول کنند.

 

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

 

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

 

 بیشتر بخوانید: شیشه بری تهران

 

 




:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: